fredag 11. juli 2008

Sjøsprøyt og annen moro

Kjære alle sammen!
Først av alt; TUSEN, TUSEN takk for alle hyggelige tilbakemeldinger jeg har fått mens jeg har vært borte! Det varmer og da er det ekstra koselig å komme hjem fra ferie og endelig være på nett igjen!!

For nå er det nemlig over for denne gang..... Hytteferien. Jeg har fortsatt ferie, men skal være hjemme resten. Skal jobbe et par uker innimellom og skal en tur til Trøndelag om litt.
Tenkte jeg bare skulle vise dere noen bilder slik at dere ser at jeg har nytt ferien også, og ikke malt hele tiden .-)
Været har vært fantastisk stort sett hele tiden. Vi har hatt lange dager på stranda og mange båtturer (dvs,......de andre har hatt mange båtturer. Jeg er litt av en landkrabbe skal jeg si dere, og klarer kjempefint å slappe av på stranda alene mens de andre suser rundt Håøya)

Jo mer det hopper og spruter, jo bedre syns ungene.







Før vi dro skrøt jeg noe skikkelig av alle glassvariantene med vin jeg skulle vise... hehe...., her er i allefall en variant.



Litt av stranda vi holder til på.....
Badetemperaturen har holdt ca 18 grader , så det har ikke vært mye å skryte av. Men hvem bryr seg om det? Ikke de små i allefall .-)




Samme glasset....bare annen setting .-)
Kanskje trenger jeg noen dager på å tørke opp??? Hehe...
Nå venter vaskekjelleren! Tre uker uten klesvask for 6 personer krever sin mann (eller...det blir vel helst kvinne)i etterkant. Blir nok der nede til uti uka engang tenker jeg!
Men snart skal jeg også sette meg ned å besøke alle dere andre for å se hva dere har bedrevet tiden med siden sist.
Ha en deilig fredagskveld.
Klem Torunn






10 kommentarer:

liven sa...

Ser ut til at du har hatt en deilig ferie!!
18 grader i vannet er da ikke så gale........det tåler vi:)
Da må du prøve å tørke opp litt og hive deg på klesvasken:O)

Kos deg:O)

Som mine dager er sa...

Velkommen tilbake. Ser ut som ferien har innfridd alle forventninger og litt til. Hytteferie, storbyferie, sydenferie whatever ... det viktigste er at man har slappet av og føler at man vært borte fra hverdagen. Da er det jo så godt å komme hjem igjen.

Klesvask-styret kjenner jeg igjen. Det er bare å få det unnagjort på noen økter, så er man i vater igjen.

Kos deg i helgen og dagene som kommer.

Klem herfra.

Kathrine sa...

Her var det koselig å komme inn:-) Syns det er så kjekt med Hageblogger, da en kan oppdage andre flotte blogger.
Skal kose meg med bloggen din, og velkommen til Trøndelag.-)))Og jeg og er landkrabbe(fra innlandet). Men elsker trøndelagskysten! Hit flytta jeg i -90, og tives kjempe! Koser med med bølgene og vinden, og hytta vi har her.

Koselig å stikke innom deg.

God helg:-D

Heidi og Cathrine sa...

Velkommen tilbake til Indre.., det ser ut til at du har hatt en deilig ferie.
I dag har jeg "sett" en av jobbenen dine. Har vært hos Trude og Tord på Grav og spist jordbær på det nye kjøkkenet deres :O) Det har blitt kjempefint. Lyst, delikat og lekkert. Innrednngen er montert men de mangler skapdørene. De er veldig fornøyde med resultatet og det er ikke det spor rart :O)

Ha en koselig helg !!
Hilsen fra Trøgstad

Anonym sa...

Hi Torunn,

Beautiful holiday pictures !!!
We hope to see these beautiful places with our own eyes as we live for Norway tomorrow !
Have a lovely summer.
Greetings, Janneke

Christinas låvebutikk sa...

Ser utrolig deilig ut denne ferien deres!
Det er alltid deilig å komme bort men deilig å være hjemme igjen også!
(ps unntak klesvaken....det er alltid drygt)
Ha en nydelig lørdag!
Klem fra meg!

☆Therese sa...

Ser ut som dere har hatt det deilig ja. Jeg koser meg på båttur, synte det er helt herlig. Men jeg har ikke noe i mot å ligge på ei strand eller et svaberg en hel dag heller :O)
Jeg begynner ferien først i dag, holder på å vaske tøy for at det ikke skal bli så fult når vi kommer hjem fra en ferietur vi skal på om et pr dager :o)
Kos deg videre i ferien!

Min Verden sa...

Torunn! Janneke kommer hit til meg på mandag. De skal på ferie i Norge. Hun kommer inn med båt kl. 10. Kanskje hun er her 11-12 tiden. Hun vil gjerne møte deg. Hvis du har lyst og mulighet er du hjertlig velkommen hit til meg på mandag førstk. Jeg sender en melding til Tone også. Jeg vil gjerne at du kommer en tur. TA med mannen hvis du vil. Min er også hjemme. Han er slave i gangen akkurat nå med lister og dør. Snakkes. Hanne

Bente sa...

Hei:)
Nå var det lenge siden jeg var på bloggerunde,og her er det mye som har skjedd:)
Du, så kjempefint det ble på hytten når det ble malt hvit! Litt av en jobb tenker jeg:)

Så heldige dere er som har en så fin plass med så koselig strandplass,fine minner for barna og , med bade og båtlivet:)

Ja,klesvasken,ønsker av og til at det fantes engangsklær:) Ikke mer enn jeg tror jeg nesten er til bunns, så kommer ungene med hauger fra rommene sine,ingen ende på det.....

Ha det fint:) Klemmer fra Bente:)

Dagny- Heim sa...

Heisan, her hos deg var det jammen triveleg. Kjende meg fort heime her. Utruleg flott den suppeterinen du hadde fått tak i!

Men 18 grader i vatnet, det er vel luksus? Stort varmare vert det ikkje der eg bur :-D

Ha ein fin søndag!