fredag 18. juli 2008

Nesten litt orgasmisk.......

Var det en innleggstittel med litt mere schwung enn "Nytt bord"???
For det er nemlig det dette handler om; Nytt bord......intet mer spennende enn som så :-)
Men så syns jeg nå dette bordet er ganske så stilig altså! Min kjære møbelhandler kom hjem med det i går, etter at vi har ventet på siden februar!!(Tar jo ukesvis med båt fra Kina)
Vi har helt siden vi flyttet sammen vært på jakt etter noe å ha bak den ene sofaen. Sofaen står nemlig plassert med ryggen ut i rommet. Hvilket ikke er særlig vennlig for den som kommer inn i stua, eller for den som sitter og ser rett i den ryggen når vi sitter i spisestua.

Men så er det nå en gang sånn, at vi ikke alltid blir helt enige :-). Jeg syns jo jeg har hatt mange glupe forslag underveis jeg, på hva vi kan ha der, men HAN har vel ikke alltid vært like imponert desverre.


Som nevnt mange ganger tidligere, var vi også i år på Stockholmsmässan. Det var da dette smykket av et konsollbord dukket opp! Jeg så det på laaaang avstand og løp sikksakk mellom folk for å komme frem først! Min kjære skjønte det var noe på gang og da han kom slentrende etter, med sitt nydelige smil (for det har han. Og dessuten smiler han HELE tiden.....er det no`rart jeg er gla i`n?), sa han bare
"Ok.....jeg skjønner at nå har jeg ikke noe mer jeg skal ha sagt. Vi tar det!"



Så folkens.....her står det altså. I all sin prakt i vår stue! Skikkelig rokokkoinspirert med speil overalt! Og så er det ikke sånn blankt og pent, men røfft og litt shabby. Kunne ikke fått blitt bedre.





Gleder meg til å pynte bordet til jul....
Og så får vi bare håpe at ungene skjønner at det nå er HELT slutt på salto med skru i sofan!



Ha en kjempefin dag alle sammen!!
Klem Torunn

16 kommentarer:

Livy sa...

Heisann!
å du å du for et bord! Utrolig lekkert, og jeg skjønner godt at du gleder deg til å pynte det til jul! Slik er jeg også, så fort jeg får et nytt møbel i hus som jeg er skikkelig fornøyd med, så tenker jeg på julen og hvor lekkert det blir når jeg har pyntet!

Ønsker deg en super helg!
*klem*

HildeS/Frøken Fryd sa...

WoW, det var eit lekkert bord gitt:)
Eg skjønar godt at du ville ha dette ja:)
Ha ei fin helg.
Klem H.

elisabeth sa...

Dette var jo bare kanonstilig!!! Rålekkert:) Ha en goood helg!

Jorunn sa...

Fy søren! Skjønner den tittelen du valgte ja ;0) Var bare skikkelig lekkert!

hvorfor ikke... sa...

Skjønner overskrifta, ja!
Helt rått!!!
jeg er målløs...

hvorfor ikke... sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
hvorfor ikke... sa...

oisann!
kommentaren kom vist dobbelt opp...det er derfor jeg slettet...har ikke skrevet noe jeg måtte sensurere vekk, altså!
God helg, Torunn, du går vel bare rundt å gliser nå, tenker jeg, hadde jeg gjort!
Klem fra navnsøster

Christinas låvebutikk sa...

Heisann!
Det var jo bare lekkert da!
Ønsker deg ei nydelig helg!

lillelise sa...

Det bordet var lekkert! Utrolig flott!

Ha en god helg!

liven sa...

Åh gud så lekkert.......og så spesielt:O)

Ha en fin helg og nyt synet:O)

Frida sa...

Hej!
Det var ett fint bord. Tycker det passar jättebra där bakom soffan.
Hoppas du får en trevlig helg!
Kram Frida

Loppelasset sa...

Hei igjen! :-)
Skjønner at det er på Stockholmsmessen man skal dra om man mangler noe i livet ;-)

Bordet er kjempetøft, skjønner at du er godt fornøyd med det!

Ha en flott helg!
Hilsen
Mette

PS din blogg er den jeg bare MÅ sjekke om har kommet nytt innlegg i :-)

n o r d i n g å r d e n sa...

Vilket avckert och unikt bord!! Mysig uteplats i inlägget under och ett sånt fint Täcke/teppe som hänger på tork där! Sommarhälsn fr mej, Mari.

litenIda sa...

Så fin blogg du har!

Det bordet var utrolig lekkert! Verdt å vente en stund på noe så flott! Og så gøy da, å ha noe som ikke finnes i halvparten av alle norske stuer, sånn som Ikea-møblene våre..! ;)

God helg!

Unknown sa...

Så lekkert bord! Det ser jo ut som det passer perfekt bak sofaen der :) Noen ganger er det jo bare slik at man ser det, og så vet man med en gang at det blir helt riktig ;) Ha en finfin helg! Synnøve

Hilsen fra landet sa...

Oj! Skikkelig spesielt... ikke noe man finner i noen butikk - man må ha øynene med seg om man skal finne akkurat det som ingen andre har og som man har sett for seg i tankene sine ;-)