mandag 21. april 2008

Sliter med motivasjon.....


Med fuglekvitter og strålende sol utenfor kontorvinduet, er det jammen ikke lett å kosenterer seg om å jobbe. Selv om jeg jobber med innredning for andre kan det være litt vanskelig å finne nok inspirasjon innimellom :-)
Hvem har vel ikke lyst til å bare gå ut å nyte solen på en dag som denne da? Tror nok det blir en kort dag på meg i dag ja (håpløst med eget firma og hjemmekontor på sånne dager!)
Legger ved et bilde av nok et par nyervervelser til mitt eget hjem.
Glassene og karaffelen er fra Black Design, mens brettet er fra Gavehjørnet Inspira her på Mysen, en butikk som har utrolig mye fint!

Dessuten så har jeg en samboer som driver møbelbutikk. De har en egen småvareavdeling som det er livsfarlig å gå inn i ;-).

Jeg er liksom så innmari lite flink til å la vær å la meg friste....

Nyt dagen!

Vi vet aldri hva som venter oss i morgen.


3 kommentarer:

Som mine dager er sa...

Du er ikke alene om å slite med motivasjonen. Etter en heller overskyet helg, skinner sola fra knallblå himmel som et hån mot oss som sitter på kontoret. Pokker x 3.

Gratulerer nyinnkjøpte glass og karaffel. Bærre lækkert.

Og siden du snakker så varmt om småvareavdelingen i møbelbutikken: ta med deg kamera og knips noen bilder derfra og legg ut på bloggen. Kunne gjerne tenkt meg å vite hva jeg går glipp av. Ellers må jeg komme sporenstreks på besøk og leve livsfarlig jeg også ;-) Fordi!

Gamlå sa...

Hei hei, kjempefin blogg du har her. Å bildene som du har tatt er også fine. Idag gledet jeg meg også til å komme hjem å nyte været, men hva gjør Gamlå etter å fortært og laget middag........setter seg ned med PCèn og ser i blogger.

ha en fin ettermiddag.

Gamlå

åsemor sa...

Ja kan tenke meg en må være ekstra disiplinert med hjemmekontor slike dager, litt flott å ha muligheten til å nyte soldagene også da.
Skal si oss det du blir utsatt for fristelser, masse fint å kjøpe, og med en mann som driver møbelbutikk kan han vel bidra med nye skap etterhvert :)

Kos deg med solen Torunn, kan ikke tenke meg dette varer evig, så det blir vel alltids en mulighet for å sitte på kontoret.