onsdag 23. april 2008

Mon tro.......

....om ikke jeg burde legge ned firmaet og skaffe meg FAST jobb med faste arbeidstider snart??
I allefall om dette været fortsetter!
Det er kul umulig å få en full arbeidsdag for tiden,men jeg finner på mye annet hyggelig da :-)
Se bare her...


Hurra....i dag har jeg pottet om tomatene mine! Syns de ser litt slækk ut i fjøra enda, men får håpe de retter seg litt opp etterhvert. Tenkte kanskje de kunne klatre litt oppover pinnene jeg har satt ned jeg da...



Dette bildet skulle egentlig vært etter det neste, men sånn ble det bare ikke..
Her har vi da litt marmelade til ost og litt dressinger. Brettet dette står på er kjøpt hos Cafe Frikvarter, likeså muggen fra GG som skimtes i bakgrunnen...

Ettersom jeg hadde bedt en venninne på lunch i dag, var det litt greit med noe å ha under dressingen og så :-)
(ja, for når jeg ikke har lunchgjester går det bare i dressing.......)

Jeg syns salat smaker MYE bedre når man får plukke og sette sammen det man har lyst på selv, i stedet for å blande på forhånd.
Det ser jo ganske fristende ut når det serveres sånn også...eller hur?



Jordbær til avslutning gir skikkelig sommerfølelse!!

Ha en strålende kveld!!

Klem Torunn





4 kommentarer:

Min Verden sa...

Så deilig dette så ut. Det blir spennede å snakke med en som driver med georginer. Det er ikke så mange som gidder det. Har du greie på pelargonia? Kan du se på siden min igjen? Hanne

Magdalena sa...

ja virkelig sommerfølelse av å titte på bildene også...
klem;)

♥ H@rmoni ♥ sa...

Mmmm- nå ble jeg sulten!
Får skikkelig vår- og sommerfølelse av delikate jorbær!
;O)

prinsesselinn sa...

nam nam...
ser ut som det er kjekt å være på lunsj hos deg...
Hvordan gikke det forresten på hulanbandulan partyet? var det det det het ? og hva i alle dager erdet for noe ?