søndag 13. april 2008

Hjemmeprosjekter....

Borti denne kroken skal det i løpet av våren bli et utekjøkken. Følg med, følg med...
I år flytter vi både stue og kjøkken ut på platten. Og...satser på litt bedre utevær enn sommeren 2007 :-)
Disse pelargoniarøttene har overvintret i kjelleren og nå er jeg rimelig spent på om de våkner til liv igjen!

Yippie!!! Det er noe som gror i allefall. Tomatplantene spirer som bare det jo!!


Grønnsakshagen gjøres klar. Gulrøttene som aldri kom opp av jorda i fjor (de ble forøvrig VELDIG gode!!) er fjernet og snart kan det sås nytt...



Møkk under negla! :-)




2 kommentarer:

Som mine dager er sa...

He he ... du er i full gang du også. Tror ikke ditt aktivitetsnivå ligger under vårt for å si det sånn ;-) Men dette er virkelig lystbetont arbeid da. Og ja: jeg gleder meg til å se utekjøkkenet ditt. Skal følge med fremover.

åsemor sa...

Utekjøkken høres så koselig ut, men her i "vindfulle" Eidsvåg ville det nok bydd på relative store utfordringer. Gleder meg til å følge med på prosjektet ditt.

Artig å se interiørjobben du har gjort, kjempefint ble det. Jeg hadde permisjon fra jobben et år, da tok jeg interiørskolen, brevkurset. Syns det var kjempeartig. Jobbet med maling/gaver og interiør i noen år etterpå, storkosa meg. Er veldig fasinert over hva lyset og interiøret gjør med veggfargene. Den beisen jeg har på stueveggene mine blir helt ØDELAGT på bildene, det er en varm patina i den som ikke kommer frem, den ser helt "gussjen" ut.

Er så misunnelig på alle de grønne fingrene ute i blogglandia. Har planta løker i fjor, og de er kommet opp, helt fantastisk. Hmmm kanskje jeg må kjøpe meg noen frøposer i morgen, holder jeg på å bli litt lysegrønn fremst på (finger)tuppen :)

Ha ei fin uke!