lørdag 25. februar 2012

Morgenstund har gull i munn


Min alenetid i løpet av et døgn er som regel tidlig på morgenen. Jeg er alltid oppe først, og før noen av de andre har vurdert å gløtte på øyelokket for snart å stå opp, så koser jeg meg i mitt eget selskap. Kaffe hører med, det samme gjør Aftenposten (papirutgaven!) og en runde rundt på nett. I alle fall når det er lørdag, fri og det er mulig å rekke alt dette. En ny deilig vårdag venter her i indre Østfold, og jeg håper det så mye sol at ettermiddagen kan tilbringes på platten der både møbler og saueskinnsfeller er på plass. Nyt lørdagen alle sammen der ute.

Klem Torunn

7 kommentarer:

Astrid Kristine sa...

Å, jeg vil ligge i den blomster enga. . . .God morgen til deg:)

Astrid Kristine sa...

Hi, hi :) dette kan jeg vist ikke. Blomster enga var jo på et annet bilde. Torun, jeg har georgine røtter i kjelleren. . .

helle sa...

Den tidlige morgenstund er min tid også!
Hav en fin dag, klem Helle

Roka Design sa...

En riktig så fin helg til deg også:)

Klem fra Kari

Den Grønne Baljen sa...

Ja morgen stundene elsker jeg også.. Huset er stille alle sover.. En deilig stund på dagen som jeg nyter også..

Herlige bilder av et flott sted under her...

Ønsker deg en fin helg =))

Kerstin

liven sa...

Morgenstund har guld i mund....

ha en fin lørdag Torunn :)

PillePalle sa...

Koselig bilde! Det var spennende å titte innom det gammelt huset. Jeg bare digger de norske museumstunene. Klem, PiPa