søndag 26. februar 2012

Friske farger


Har startet på et nytt hekleprosjekt. Et av flere påbegynte. Jeg er ekspert på å la meg inspirere til å starte på noe nytt, ikke fullt så god på å avslutte det jeg har startet på.Hva dette blir til, om det i det hele tatt blir til noe, gjenstår å se. Jeg falt for fargene på garnet og måtte bare ha det!





























I dag er det søndag. Det betyr at det er mandag i morgen, og ubønnhørlig slutt på en deilig vinterferie. Men først skal denne solfylte, vakre dagen nytes fullt og helt. Og så er det godt å vite at det ikke er lenge til påske :-)

Klem Torunn

3 kommentarer:

Rose Garden Malevik sa...

Underbara färger........behövs nu :)
å missa nu inte....

B
L
O
G
G
P
A
R
T
Y
T

fortsätter.....
redan 95fina bloggar å fin stämning :)
VÄLKOMMEN
Håkan

Lappeline ♥ sa...

Nydelige fine farger og spennende å se hva det blir til.....
Godt å høre at det ikke bare er jeg som syntes det er kjekt å begynne på noe nytt ....ja og avsluttningen er det verre med...
Ha en fin ukestart....her er det vinterferie nå men ikke for meg....får ha den til gode

Ha en fin søndag

Ruths datter sa...

Dette blir sikkert noe flott. Fargerikt ser jeg jo, og det er aldeles herlig med masse farver. At du kan kunsten å sette sammen farger har du jo alt bevist i bølgeteppet ditt.det er jo så stilig og passet så godt til din lyseblå sofa.
klem