mandag 24. august 2009

Med blanke ark….

og fargestifter til….

Det er ny uke og nye muligheter. Grip dem!

 

DSCN8601

 

For dere som har lurt; Jeg skal studere Kunst og Håndverk i to år på deltid før jeg skal ta PPU (Praktiskpedagogisk utdanning). Hadde første skikkelige forelesning i dag og jeg er allerede langt tilbake til oldtidens skulpturer og malerier. Og jeg er lykkelig for at jeg har lest litt kunsthistorie før. I dag har vi også fått greie på at vi skal på en ukes studietur til Praha rett over jul. Det var skikkelig ergerlig, gitt ;-)

Klem Torunn

16 kommentarer:

Som mine dager er sa...

Er ikke dette midt i blinken for deg, så er ingenting det!

Ønsker deg masse lykke til!

Klem fra Marit

Min Still By Maia sa...

Hei Torunn! Det var virkelig et nydelig bilde!

Ellers måtte jeg smile ev shoppingrunden din. Jeg "elsker" Line of Oslo" sine klær. Den tunikaen bare MÅ jeg også ha. Chill Norway kjolen kjøpte jeg identisk som din i forrige uke. Så fin farge og så nydelig å ha på seg :)

Klemmer fra Maia

Nikoline sa...

Hei på deg,student!
Så tøff du er som hoppar rett på skulebenken i voksen alder! Det er jo ikkje til å komma forbi at det er litt tyngre å få det "til å sitta" no i forhold til då ein var 18... Eg får sei som min kjære brukar å seia;når me er blitt så voksne som me er no,har me så masse lærdom i hovudet at det er ikkje plass til så mykje meir...
Misunner deg motet og viljen igrunnen... og seier lykke til! Men du må lova at du ikkje kuttar HEILT ut blogginga sjølv om du får ein travel haust :0)

Jannicke sa...

Haha... ja, tenker det var skikkelig irriterende nyheter.. hihi.

Ønsker deg en flott dag, Torunn.
Takk for oppmuntrende hilsen hos meg.
'Setter pris på det :o)
Klem J.

My home is my Castle sa...

Noe så kjedelig med disse turene ja ;)

Masse lykke til, høres moro ut :))

Klem,Kari

sylysten sa...

Nei men huff da, må du virkelig til Praha..... Ja ja, men det er vel bare en av de tingene du må regne med når du blir student;o)
Du får ta det som et kvinnfolk, og prøve å ikke ha det for gøy;o)))
Lykke til med studie;o)
Klem
Linda;o)

hvorfor ikke... sa...

hehe;9 noe så ergelig;)))))
Ønsker deg LYKKE TIL og(misunner deg bittelitt)
Stå på flinke jente!

...du får bare prøve å holde ut på Prahaturen...

Mitt hvite hus sa...

Uff de kan jo ikke tvinge folk til å reise til kjedelige Praha....kan godt overta turen jeg... Så slipper du presset mener jeg...

Kos deg og ha en fin dag,,,
klem >Kerstin

Josefine sa...

Å for en spennende utdanning du skal ta...så inspirerende og kreativ! Sikkert litt arbeid...men når en starter med blanke ark og er full av energi, da går det meste bra. Lykke til med oppstartingen!! Stor klem

Guttemamma sa...

...noen som lever herrens glade dager...???

Guttemamma sa...

...MEn,sannheten er at jeg er utrolig imponert av at du orker!!!
Klemmers

Anna Lisa sa...

Oj kor spenande! Både studiet og studieturen :)
Ha en koselig kveld
Klem

liven sa...

Lykke til Torunn!!
skjønner at det er irriterende med en tur midt oppi det hele:o)

ha en fortsatt fin uke:o)

Ragnhild Furulund sa...

Jeg vil også få ønske deg lykke til med studiene!!! Gleder meg til å følge med på oppgavene. Kanskje du vil vise noe her på bloggen din også?

klem
Ragnhild

Tulip sa...

Så bra, dette tror jeg du vil klare fint!

Kult bilde:)

Min Verden sa...

Jøss, den studieturen hørtes døll ut... du skal vel ikke være med på det? Deilig å studere - jeg misunner deg. Jeg snuser på arbeidsrett, men venter iallefall et halvt år til. Må bli litt innkjørt i jobben. Håper du har det bra sånn ellers og ifht. lønn så er du heeeelt normal! Eller vi er to unormale :) Flott ordning det der med lønn, synes du ikke? Snakkes og lykke til!