onsdag 16. april 2008

Vakre sommerminner......

I kveld har jeg sittet og sett på litt gamle bilder. Og plutselig dukket dette opp.
3 sjarmerende kusiner
på rekke og rad på utedoen.
Vi hadde noen fantastiske dager sammen på ferieidyllen Salsnes og vi har mange gode minner som både små og store tar med seg.
Tvillingene er døtrene til min bror, mens Frida med flettene er datteren min.
Det er lett å drømme seg bort til late, varme dager her. Frokost og kaffe i solveggen, rykende fersk avis som man faktisk får tid til å lese, måkene som kjemper om å komme først til matfatet, tresnekka som tøffer utover fjorden og sist men ikke minst klokka som er lagt bort for en liten periode :-)
Og mens vi venter på nok en sommer, får vi nyte våren som endelig ser ut til å komme hit til Østlanddet også!


4 kommentarer:

Som mine dager er sa...

Herrrrlig, Torunn! Si meg - hvorfor er vi ikke på Salsnes litt oftere - når det er der vi virkelig koser vårs!

Og de tre små snuppene ... veldig godt bilde ;-)

Anonym sa...

For noen herlige jenter. Godjentene til mormor/farmor.
Så koser dem seg veldig på Salsnes dem også:)

A home far away sa...

Åh det låter helt underbart. Vad härligt att våren äntligen har kommit till Skandinavien, har ingen koll själv eftersom jag bor i Singapore.

Ha de

Anonym sa...

Flott sommerbilde! Håper vi får en bedre sommer her på østlandet enn i fjor ja. For et nydelig hus og hage dere har! Skjønner at dere trives der. Veldig moro å se dine arbeidsprosjekter også. Håper du viser flere for her vil jeg følge med! Håper det er ok at jeg linker deg? Ha en fin dag! :)