søndag 20. april 2008

Kamerafunksjoner

Bare en aldri så liten takk til min kjære svigerinne Marit! Hun fortalte et sted her inne at hun hadde tatt seg tid til å lese brukermanualen på kamera sitt og dermed fått en helt annen nytteverdi av å bruke det. Jeg tenkte som så at det fikk vel jeg ta meg tid til også da.... og vips...så skjønte jeg i allefall hvordan jeg bla skulle bruke nærbildefunksjonen!
Se bare på dissse bildene. Jeg syns de ble ganske klare og fine jeg da :-)
Plutselig får jo fotografering en helt ny betydning og jeg håper jeg klarer å videreutvikle dette litt med tiden.


2 kommentarer:

åsemor sa...

Hei Torunn.
Hmmm, kanskje jeg også skulle lest brukermanualen, men jeg syns det er så kjedelig. Er ekspert på å IKKE lese bruksanvisninger, det surrer seg liksom litt til for meg da. Jeg har også samtidig bestemt meg for at jeg ikke har teknisk insikt, så da er det ofte frustrasjon.
I helga har jeg fått en overdose med frisk luft, jeg har vært med trenern på jobb og vært ute i over ti timer. Det førte til en stille lørdagskveld, fruen sovna på sofaen etter det første vinglasset i går kveld, klokka var bare halv ti. Så du skjønner at jeg er ajour med skjønnhetsøvnen ;)

Ser at du har kjøpt deg GG kopper, de er så fine, nydelig rosemønster.
Artig med noe nytt.
Ha ei fin ny uke, misunner deg det rene huset ditt. Her har husvasken vært nedprioritert i det siste.

Som mine dager er sa...

Heia. Dritbra at du også har funne frem manualen. Når vi er misfornøyd med bildene vi tar er det veldig ofte brukerfeil. Men vi skylder på kamera!! Også finner man ut av ting, og det åpner seg en ny verden. DET ER SÅ GØY!!! Skal være ivrig leser av bloggen din fremover også jeg!!! Lykke til Torunn. Stor klem!