søndag 20. april 2008

Favorittsnacks

Man tar
Grønne oliven
Soltørkede tomater
Rikelig med fersk hvitløk
En GOD olivenolje
Hvitløken hakkes i små biter og alt blandes sammen i en bolle. La dette helst stå å godgjøre seg i kjøleskapet i 3-4 uker, da blir det maksimalt godt!
Fyll gjerne litt på et glass og du har en fortreffelig venninnegave!


Er du glad i å lage mat, men mangler denne kokeboken?
Da kan jeg på det varmeste anbefale å gå til anskaffelse av den. Her finner du utrolig mange spennende oppskrifter!
Her er oppskrifter på mat som er overkommelig, både prismessig og tidsmessig, å lage i hverdagen også og ikke bare til fest.

BON APETIT



2 kommentarer:

Som mine dager er sa...

Kjempefine bilder Torunn. Og takk for oppskrifta og tipset om kokeboka. Bokkilden.no here I come!!! Kr. 379,- ... ikke så verst. Tror sannelig jeg bestiller jeg ... ;-)

Min Verden sa...

Dette så skikkelig deilig ut og jammen tror jeg ikke at jeg skal forsøke meg. Hanne