lørdag 19. april 2008

Lørdag....NYYDELIG vær....og til og med RENT OG RYDDIG HUS!

I går skal jeg hilse og si at jeg slo ut håret!
Jeg dro til Albertines Verden en tur og jammen hadde ikke hun servise "mitt" som jeg har ønsket meg så vanvittg.
All fornuft ble lagt til side og jeg smelte til og kjøpte både kaffe, middag skåler og noen brikker :-)
Heldigvis syns min bedre halvdel også at dette var fint.
Utrolig hvor lykkelig man kan føle seg av sånne småting..... Det er helt sikkert sånn gutta har det når de har kjøpt seg ny tv!
Ferskt brød til frokost.

På torsdag tok jeg meg fri for å vaske. (Dettetullet med at jeg skal få gjort så mye på ettermiddag/kveld er bare å gi opp). Jeg holdt på i sju lang og sju breie, men jammen kom jeg i mål!

Her et lite glimt fra soverommet.
Det finnes jo ikke noe bedre enn å legge seg på et rent soverom, med rent sengetøy som har hengt ute til tørk i frisk vårluft.




Badet skinner......(så lenge det varer...:-))



Lilledoen



Det kommer sikkert noen felere bilder av huset etterhvert, men ikke forvent å få se noe av barnerommene. Her i huset er nemlig dette katastrofeområder!!


Ha en fantastisk deilig dag alle sammen!!
Nyt været og samværet med hverandre.


Klem Torunn





2 kommentarer:

Min Verden sa...

Jammen synes jeg du har fått det fint til med 4 unger i huset. Ser på boklista di at du leser det som jeg leser også. Nå må jeg gå, vi skal reise og jeg må gjøre meg klar :-) God helg. Jeg linker deg opp hos meg. Hanne

Som mine dager er sa...

Du verden, sier jeg bare.... Hva går du på, da? Du har vært så utrolig effektiv. Her er vi så slappe i helga, med rygghall og broder'n med influensa. Vi lover å komme sterkere tilbake.

Nydelige kopper du har kjøpt. Så utrolig søte. All fornuft til side og bare smelle til med en gang når man først skal ut å shoppe. "Fordi!!" som jeg bruker å si ;-D

Det bildet øverst var helt supert - nå fikk jeg lyst på jordbær nå! Vi går en deilig tid i møte. Dere ha fått godvær i dag, det var lovet her også, men det har vært overskyet i hele dag. Usj og isj.

Ha en fortsatt fin helg, Torunn.