søndag 30. mars 2008

Aktive unger


Det er deilig å ha friske, aktive og sosiale unger. Og det er fantastisk moro å få vært med på cuper og kamper og det som følger med.
Her fra Valhall i går. Theodor koser seg med ikke spsielt sunn kost mellom kampene, men akkurat det er midt i blinken for denna gutten :-).
Som tilskuer kjenner jeg enda tresmaken i baken etter tribuneslitinga og er fortsatt litt rusten i halsen etter all heinga, men det er en følelse som overvinnes av privilegie å ha tidsressurser nok til å følge opp barna mine! Ser desverre altfor mange som ikke har sin mamma og/eller pappa der.....
Takk for meget god underholdning, gutten min :-)

1 kommentar:

åsemor sa...

Hei, kom inn til deg gjennom Marit sin blogg. Kjente meg så igjen i det siste innlegget ditt. "Tresmak i ræva og sår hals", neglesprett både i fingre og tær. Men du og du så glad jeg er for at jeg var der, fikk disse minnene sammen med ungene mine, ville ikke vært de forute. Det er også noe ungene snakker mye om i dag, mere som familien Larkin der vi dro av sted med bilen full av unger, proviant og klesskifte all mass. Mange gode minner jeg kan ta frem nå når stua er stille.

Syns det var koselig å titte innom deg, kommer nok tilbake:)

Ha ei fin helg!