tirsdag 10. august 2010

Kjære dere!!

 
Regner med dere alle tror jeg har gått under jorden. Det stemmer bare nesten.
En lang og deilig sommerferie går mot slutten, og bloggelysten lar vente på deg. Men den som gir seg har tapt, sies det. Så inntil videre får Lyst På Livet bestå.

Ambisjonene bør jo være å klare mer enn ett innlegg år mnd, men tiden vil vise. Gjennom en travel høst blir det kanskje godt å brekke av litt med blogging igjen. Takk for gode ord og hyggelioge hilsner fra alle dere som er innom meg.

Vi sees rundt neste sving.

(den vakre hortensiaen er foreviget i Drøbak i sommer)

Klem Torunn

12 kommentarer:

Prinsessen paa erten sa...

Nyydelige blomster - og herlig med en velfortjent ferie :)

Klem

Magdalena sa...

nyydelig bilde...!
kose deg du, masse...
klem¨¨*

Tulip sa...

ja, det må være lov å komme innom som det passer DITT liv! jeg har det på samme måte, og har vært( og er) fortsatt i tankeboksen om bloggen skal bestå...

Men koselig å høre fra deg:)

klem

helle sa...

Ja, man løber lidt sur i bloggen fra tid til anden men man må prøve at huske sig selv på hvorfor man blogger i det hele taget, og tage den derfra.
Håber dog din lyst kommer tilbage!

Klem Helle

Mors værelse sa...

Kom og gå som du vil...jeg titter trofast innom...:)

Ha en strålende avslutning på ferien..!!

Klem fra Mariann

Min Verden sa...

Selvfølgelig skal du fortsette! Ingen grunn til å legge ned selv om man ikke skriver - mener jeg iallefall :))) Håper det er bra med deg Torunn.

liven sa...

Heisann Torunn!
Kjekt å se deg....du har vært savnet !!
Håper lysten til å blogge tar seg opp igjen etterhvert.....er jo så glad i bloggen din vet du :o)

ha en fin onsdag......
klem fra en som er tilbake på jobb :o)

Mitt hvite hus sa...

Hei og velkommen...kjekt å se et innlegg fra deg....
savnet dine innlegg her inne...

men så klart du må ha lyst... håper den tar seg opp igjen ...inntil videre ha det bra 0)

klemme r=)

M.E.V. foto sa...

Hyggelig med et livstegn:) Nydelig hortensia. Klem

Lev Livet Lett Lokki sa...

For en vakker Hortensia - elsker de altså!!
Alt godt til deg - og håper du får en finfin uke!
Klem Lokki

Marie sa...

Blogg når du har tid og lyst :)

Nydeleg hortensia :)

Essay_writer sa...

are the flowers for real?